Зошто е Carrefour толку евтин – сам си прави цени на тепка? (Фото)


Според фотографијата која ја објави primetime.mk се поставува прашањето дали познатиот ланец маркети Carrefour самиот на тепка си формира цени без дозвола и консултација со фирмите од кои ги набавуваат производите?.

Како што пренесува приме тиме нашле оглас во весник каде млекарницата „Љубљанске Млекарне“ излегува со соопштение дека маркетот без никаква дозвола ги објавил тие цени и дека цените не се во сооднос со нивната ценовна и деловна соработка. Поради нарушениот имиџ, од млекарницата бараат да го повлечат производот од маркетот Carrefour, во спротивно нивната соработка ќе заврши и тие нема да го испорачуваат својот производ повеќе, пишува приме тиме.

foto – primetime.mk

Share Button
MK News

Автор инфо

10 Responses to “Зошто е Carrefour толку евтин – сам си прави цени на тепка? (Фото)”

  1. stole #

    Sto ima vrska kolku go prodavaat, koga go prodavaat poskapo im odgovara, a poevtino ne im odgovara

    04/10/2012 23:54 at 23:54 Reply
    • dimko #

      abe trapco eden, oti ne kapiras deka nesakaat diektno i javno da im kazat deka mlekoto odamna e so pominat rok i e so nova data a narodot lapa eftino i nezdravo, da ne treba da ti nacrtaat taa cena ne e mozno da ja ima vo normalni uslovi osven ako ne se prepakova i od litro se pravele so voda litro i pol ama toa e neverojatno prva opcija e pominat rok TAPCO EDEN !

      05/10/2012 10:10 at 10:10 Reply
      • eeeee #

        abe tapco, kade i da odis po svetot e se poeftino od tuka, tuka vestacki gi digaat cenite, i sega ke mu se zakanat i na carrefour da gi kaci cenite.

        05/10/2012 20:14 at 20:14 Reply
    • pero #

      Problemot e kaj Todorovik! Tie go platile mlekoto na ljubjanska mlekara kolku sto mu go prodala mlekarata! A kolku tie ke go prodavaat sto niv gi interesira?

      05/10/2012 10:35 at 10:35 Reply
  2. kire #

    Barem ne lazat vo carefour, imaat skoro se sto reklamirale! A vo tinex vcera bev, abe beda od site proizvodi sto gi reklamiraat samo toaletna hartija imase! ZA SRAMOTA! kaj se tie sredstva za cistenje koi bea na raftovite so cena od 139 denari a gi reklamiraat za 40 denari! kaj se tie omeksivaci od 3 l za 120 denari? Kaj se tie 3 cajni salami za 147 denari? Abe een kup pari dade za reklama Todorovik na site televizii i toa na sekoja emisija a nema nisto od toa sto go reklamira! SRAMOTA GOLEMA! TAKA SE GUBAT MUSTERII!

    05/10/2012 10:38 at 10:38 Reply
    • Lina #

      Taka e.Samo i vie mushteriite vo Tineks ste si nekad glupi!!!Treba da obrnete vnimanie koga vo reklamite ima najava za Super Tineks,a nisto od toa ne vazi nitu za Tineks nitu za Diskont Tineks! A reklamite ako ste primetile,a trebalo, SEKOGASH odat dva tri dena porano od terminot koga im stiga reklamiranata roba!!! Jas ova sum go primetila od odma,pa ne se zamaram, i si pazaram kaj sto mi odgovara,po cena i kvalitet.Nikogash ne se ogranicuvam na konkreten dukan!!! Nemora ni vie.Nitu da plukate nitu da go rezilite Tineks,ili bilo koj drug brend.Sami na sebe ste si rezil,koga ne vi sece dovolno!!! Isto taka izglea nemate druga rabota pa udri po marketive,za svese oni krivi,a?! Haha,imajte svij zivot,i veruvam deka nema da vi padne na pamet da obrnuvate toooooooooooolku mnogu vnimanie sho i kako i kade imalo na reklama pa nemalo na lice mesto!!! Pozdrav,i ubav den.

      06/10/2012 12:56 at 12:56 Reply
  3. adi #

    carefor e tolku golem hipermarket sto go ima vo cela evropa i toj nabavuva od bilo koj proizvod direkno od fabrika a ne od ljubljanska mlekara skopje toj potrosuva od eden proizvod kolku site zaedno supermarketi vo makedonija posetete go carefor vo italija francija i bilo kade togas ce razberete zosto e eftin zato sto bilo koja fabrika od makedonija da napravi dogovor so niv treba samo za niv da raboti i nemoze da postigne

    05/10/2012 10:55 at 10:55 Reply
  4. Obajsnuvac #

    Ako mlekarnicata ima dogovor so kerfur da go prodavaat mlekoto po taa cena, marketot mora da go prodava po taa cena. Zasto koka kola e sekade ista cena?

    10/10/2012 19:30 at 19:30 Reply
  5. na koka kola e preporacliva cena odi od benzinska kupi po 85 denari :)

    16/10/2012 18:45 at 18:45 Reply
  6. JC #

    Carrefour barem za pocetok malku gi razdvizi bi rekol gi zaplasi ostanatite marketi koj se ponasaat kako kartel, kade sto strogo odreduvaat koj moze a koj ne moze da prodava kaj niv i pod koj uslovi. Carrefour barem se obide da im dade prednost na onie koj ke ponudat dobra cena, a ne da e ovoj, onoj, brend…itn.

    27/04/2013 19:41 at 19:41 Reply